FitSchedule

Ons doel is een ieder te helpen aan een gezonde levensstijl

Onze website

Welkom op onze website!

Wie zijn wij?

Wij zijn een groep fanatieke sporters en we vinden het belangrijk om in het dagelijkse leven fit en gezond te blijven.

Waarom deze website?

Waarom wij deze website hebben gerealiseerd is omdat het berekenen van de juiste gegevens, voor de juiste voedingsschema veel tijd in beslag neemt. Dus wij denken dit kan gemakkelijker!

Wat te verwachten?

Dit zijn de punten die je kan gaan verwachten na het aanmelden: Persoonlijke BMR Berekening; Persoonlijke voedingsschema’s maken en een KG-diagram van het afgelopen jaar.

Onze Schema's

Dit zijn onze voedingsschema's

  • Rustdagen

    Spierbehoud

    Dit schema is bevat voldoende voeding met de juiste verhouding in koolhydraten, eiwitten en vetten om zo je spieren te behouden tijdens de rustdagen. Dit is speciaal voor dagen waarop niet getraind wordt.

  • Afvallen

    Duurzaam

    De meeste schema’s op internet zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Ze zijn gebaseerd op een hele grote caloriebeperking. Dit betekent dat je véél minder eet dan dat je lichaam nodig heeft. Dit heeft vervelende gevolgen voor je lichaam en de kans van slagen van het dieet. Dit dieet schema kent geen grote caloriebeperking maar is ontwikkeld op basis van andere principes, namelijk: voldoende eten de juiste verhouding in koolhydraten, eiwitten en vetten om tijdens je training gezond en evenwichtig af te vallen. Met dit schema val je ± 0.40 kg per week af. Met als doel zo min mogelijk spiermassa te verliezen.

  • Op gewicht blijven

    Spierbehoud

    Dit schema is bevat voldoende voeding met de juiste verhouding in koolhydraten, eiwitten en vetten om tijdens je training op gewicht te blijven. De eiwitten helpt bij het onderhoud en opbouwen van de spieren en een gezonde hoeveelheid vet en koolhydraten zorgt voor energie en voedingsstoffen.

  • Aankomen

    Spieropbouw

    Wanneer je als doel hebt om aan te komen is het erg belangrijk om je maaltijden goed in te plannen. Op deze manier kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je zeker dat je voldoende calorieën binnenkrijgt. Ook dit schema is opgesteld met de juiste verhouding in koolhydraten, eiwitten en vetten. Met dit schema kom je ± 0.30 kg per week aan. Dit doen we om vetpercentage verhoging te voorkomen.

  • Fit
    Schedule

Aanmelden

Meld je aan voor vele voordelen.

Persoonlijke Info

Ieder lichaam is anders en heeft andere voedingsbehoefte. Om een zo nauwkeurig en persoonlijk mogelijk voedingsschema op te stellen, hebben we de onderstaande gegevens over jou nodig.

Persoonlijke Info

Ieder lichaam is anders en heeft andere voedingsbehoefte. Om een zo nauwkeurig en persoonlijk mogelijk voedingsschema op te stellen, hebben we de onderstaande gegevens over jou nodig.




Cm

kg

kg

Bereken je vetvrije massa hier www.vetpercentagemeten.nl

Jouw levensstijl

Nu we de basisinformatie over jouw lichaam hebben, willen we weten hoe actief je bent. De energiebehoefte van een actief en een niet actief persoon verschillen namelijk enorm. Met deze gegevens kunnen we precies bepalen hoeveel calorieën jij op één dag nodig hebt.

Hoe actief ben jij in het dagelijkse leven?

Registratie Compleet

Nu we alle informatie hebben kunt u op registreren klikken en wordt uw persoonlijke gegevens verwerkt.

Contact Opnemen